سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت‌الاسلام صالح

معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی بابیان این که مرکز تبلیغی فرهنگی بیان، به دنبال کادر سازی در حوزه تبلیغ بین الملل است گفت: 670 نفر در این مرکز مشغول آموزش در سطوح مختلف هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‏الاسلام والمسلمین صالح، امروز در آیین افتتاح مرکز تخصصی تبلیغی مهارتی بیان اظهارداشت: از یک سال و نیم پیش این مرکز با توجه به راهبردهای جدی المصطفی(ص) در زمینه توانمندسازی مبلغان این عرصه آغاز به کار کرد.

وی افزود: پس از طی دوره آزمایشی این مرکز به شکل سه شیفت در خدمت طلاب به صورت حضوری و نیمه حضوری بوده است.

معاون فرهنگی تربیتی المصطفی(ص) یادآورشد: تربیت کادر توانمند تبلیغی و تبلیغ روز با ابزارهای نوین یکی از مهمترین بایستههای تربیتی در المصطفی(ص) است.

وی گفت: در همین راستا، 14کارگروه مهارتی تدوین شده است که همگی به وظایف خود عمل می‏کنند و تا کنون دوره های مختلفی برای استفاده طلاب در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به برگزاری دوره هایی چون رایانه، رسانه و مدیریت رسانه، تدریس و تبلیغ، مدیریت فرهنگی و آموزشی، تربیت مربی مهدکودک و بهداشت محیط اشاره کرد.

حجت‏الاسلام والمسلمین صالح یادآورشد: تا کنون 670نفر در این مرکز مشغول آموزش در سطوح مختلف آموزشی هستند؛ البته فعالیتهای آموزشی در این مرکز بیشتر در حوزه فرهنگی است چون رسالت بیشتر طلاب فعالیت در حوزه مباحث فرهنگی است.

وی گفت: ماهیت تحصیلی در حوزه تربیتی عالمان ربانی است و این طلاب باید در این مسیر به توانمندی های متعدد در حوزه های علمی و فرهنگی مجهز باشند

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha